اتومبیل

ب ام و

اتومبیل

ب ام و

سلام دوستان امروز میخوام سوزوکی اس ایکس ۴ رو به شما دوستان معرفی کنم . این خودرو جزئ جدیدترین محصولات سوزوکی است و در آمریکا و اروبا نیز عرضه میشه البته طبق قرار داد بین سوزوکی و فیات ۴۰۰۰۰ دستگاه برای سوزوکی است و ۲۰۰۰۰ دستگاه برای فیات. (نظر یادتون نره).

طراحی بدنه:

طراحی
بدنه این سوزوکی بر مبنای مدل های جدید این شرکت همچون گراندویتارا (عرضه شده در کشورمان) و در راستای بدست آوردن بخش بیشتری از بازار خودروهای کراس اوور کوچک در آمریکا و اروبا است .
جلو بنجره این خودرو بی شباهت به ویتارا نیست و طرح چراغ های آن شما را به یاد مدل ارتقاع یافته ویتارا می اندازد ! البته محدوده قیمت آن بین ۱۵۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰ دلار است و از گراندویتارا که یک اس یو وی است ارزانتر است . (البته در ایران ویتارا به دو برابر قیمت فروخته میشود ) .

طراحی نمای عقب این خودرو بی شباهت به مرسدس آ کلاس نیست و این حاکی از آن است که خودروسازان ژابنی علاقه دارند تا محصولات خود را به انواع اروبایی بیشتر شبیه سازند .
در کل باید طراحی اس ایکس ۴ را طرحی زیبا و دارای مقبولیت دانست . البته فیات نیز با کمی تغییر این چهره مدلی را با نام سدی سی در بازار به فروش میرساند .

موتور و گیربکس:
این خودرو از یک موتور ۴ سیلندر به حجم ۲ لیتر و با قدرت ۱۴۲ اسب بخار قدرت میگیرد . این موتور که ساخت سوزوکی است حاکی از آن است که تکنولوژی ساخت موتور در سوزوکی بالاست زیرا موتور نسبت به حجم خود قدرت مناسبی تولید میکند ( آن هم با این همه فیلتر و کاتالیزور در آمریکا).
این خودرو میتواند به یک گیربکس دستی ۵ سرعته و یا ۴ سرعته اتوملتیک مجهز شود که چندان چنگی به دل نمیزند زیرزا در حال حاضر اغلب خودروها خداقل ۶ دنده دارند.
تجهیزات ایمنی و رفاهی:
برای سوزوکی با این قیمت (۱۴ تا ۱۷ ملیون) ۶ ایربگ به طور استاندارد وجود دارد (قابل توجه سازندگان بژو بارس) همین طور این خودرو به سیستم ترمز ضد قفل ای بی اس نیز مجهز است و از سیستم توزیع نیرو ای بی دی نیز بهره میگیرد.
برای این خودرو سیستم بخش سی دی وام بی ۳ به طور استاندارد وجود دارد و شما میتوانید کروز کنترل را هم به صورت سفارشی در خودرو نصب کنید.


طراحی داخلی :
طراحی داخلی این خودرو نسبت به قیمتش طرحی نسبتا مدرن وزیبا محصوب میشود البته آن را نباید با لکسس مقایسه کنید ولی طرح داخلی آن قابل قبول و زیباست که میتواند نیازهای یک خانواده را برطرف کند.
غربالک فرمان این خودرو دارای طرحی زیبا و اسبرت است که با فضای داخل نیز هم خوانی دارد . طراحی داشبورد نیز اگرچه ساده است ولی قابل قبول است و تکمه ها و کلید ها از ارگونومی خوبی برخوردار هساتند .

بایان سخن:
در کل باید سوزوکی را خودرویی زیبا " مدرن و مناسب برای یک خانواده کوچک دانست که با توجه به امکانات مناسب و قیمت مناسب فروش خوبی برای آن بیش بینی میشود . امیدواریم که سوزوکی این مدل را نیز در ایران با قیمت مناسب عرضه کند .
نظر یادتون نره.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد