اتومبیل

ب ام و

اتومبیل

ب ام و

موتور ترند: لندرور ال آر 2 جدید

سلام دوستان

راستش دیروز با خودم خیلی کلنجار رفتم که آخر این مجله ی "موتور ترند" رو از شهر کتاب بخرم یا نه . آخه قیمتش ۹۰۰۰ تومن بود . هم حیفم میومد هم وسوسه میشدم بخرم. بالاخره دل رو به دریا زدم رفتم تو فروشگاه . اول فکر کردم مجله نیست فروختن . ولی خوب که دقت کردم دیدم ۲ شماره مونده یکی مال جولای . یکی هم مال آگوست . خوب دیدم آگوست جدیدتره اون رو خریدم . تو خونه که بازش کردم یه کمش رو خوندم (سواد انگلیسی درست و حسابی که نداریم!) خیلی مجله ی خوبی بود واقعا اطلاعاتش کامله . تصمیم گرفتم هر از گاهی چند تا مطلباش رو تو وبلاگ بزارم . البته عکساش مال مجله نیست .  (منتظر نظرات شما هستم).

در رابطه با سوال آقا محمد هم باید بگم که همه ی مطالب رو خودم مینویسم و از جایی کپی یا ترجمه نمیکنم . (به جز عکس ها).(و این مطلب)

لندرور LR2

برادر کوچک ال آر ۳ برای یک رقابت جدی در کلاس اس یو وی های کامپکت آماده شده . این خودرو در بازار باید با ولوو اس ۴۰ و فورد فوکوس رقابت کند . این اتومبیل میتواند تا ارتفاع ۲۰ اینچ آب در آن حرکت کند و بدین ترتیب سفر به جنگل و رکه با این لندرور آسان است .

این لندرور از یک موتور جدید "دوچ" استفاده میکند که دارای ۳۲۰۰ سی سی حجم و ۲۳۰ اسب بخار و ۲۳۴ پوند بر فوت گشتاور است .

رانندگی با سیستم چهار چرخ متحرک به همراه گیربکس ۶ دنده اتوماتیک برای شما لذت بخش است .

ال آر ۲ میتواند با این موتور ظرف ۴/۸ ثانیه به ۹۶ کیلومتر(۶۰ مایل) دست یابد .

طراحی این لندرور طرحی جدید میباشد و دارای طرحی با استقامت است . طرح این خودرو به فریلندر نیز شباهت هایی دارد . البته لندرور هیچ گاه درتحت تملک بودن ب ام و به اندازه ی فورد نبوده است .

فاصله ی بین صندلی های این خودرو ۵۹ فوت میباشد . فاصله ی صندلی های حلو نیز ۶/۲۶ فوت میباشد . این خودرو از تجهیزات یک خودروی سطح بالا بهره مند است که از قبیل : سقف پانوراما " سنسور حساس به باران " کنترل پارک "

سیستم صوتی این خودرو هم سیستمی بروز و کاملا جدید است که دارای ۱۲ اسپیکر با قابلیت پخش ام پی ۳ است که همراه با ساب ووفر صدای فوق العاده ای را به ارمغان می آورد .

ترجمه شده توسط : سینا اسماعیلی

از مجله ی موتور ترند - آگوست ۲۰۰۶

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد