میخواستم بگم با شروع مهرماه این وبلاگ رو نمیتونم هر روز بروز کنم .
این وبلاگ در ایام مهرماه " پنج شنبه ها " جمعه ها و یکی از روزهای اواسط هفته بروز میشه. (البته به شرطی که نظر بدین).
فولکس واگن گلف جی تی آی :
طراحی ظاهری:
طراحی ظاهری این خودرو به خصوص در قسمت جلو پنجره بر مبنای نسل ۵ گلف صورت گرفته و دارای طرح خاص و اسپرتی تر نسبت به گلف های عادی است . این خودرو از لحاظ ابعاد بدنه کمی کوتاهتر از فولکس گلف معمولی است و اخاطر فرم اسپرت آن است .
طرحی چراغ های جلوی این خودرو نیز تا حدودی خشن است . البته شاید این گلف با توجه به قیمت زیاد خود در برابر رقبا حرف چندانی برای گفتن نداشته باشد ولی اعتبار فوق العاده گلف باعث فروش بیشتر این خودرو گردیده است .
نمای جلو و عقب این خودرو واقعا دوست داشتنی و زیباست واین مشخصه خودروهای فولکس و خصوصا مدل های گلف است که علی رغم سادگی زیبا هستند )مشخصه ای که تا حدودی در فولکس گل هم دیده میشود).
طراحی داخلی:
طراحی داخلی این خودرو نیز همانند سایر آلمانی ها ساده و زیباست . کلید های این خودرو دارای کیفیت بالای ساخت است.
در این خودرو به هیچ وجه از طرح های کلاسیک و سنتی خبری نیست و شما چیزی همانند آلفارومدو را درآن مشاهده نمیکنید بلکه جی تی آی یک هاچ بک اسپرت مدرن همراه با سادگی است که این برای افذادی که طرح های کلاسیک را میپسندند چندان جذاب نیست.
در کل کیفیت کابین و ارگونومی جی تی آی در سطح بالایی قرار دارد.
موتور و گیربکس:
این خودرو از یک موتور ۲ لیتری توربو ۱۶ سوپاپه نیرو میگیرد که میتواند حداکثر قدرتی بالغ بر ۲۰۰ اسب بخار نیرو تولید کند .
برای این خودرو یک گیربکس ۶ دنده دستی و اتوماتیک میتوان سقارش داد.
پایان سخن :
در کل فولکس با عرضه این خدورو سعی دارد بازار خودروهای لوکس اسپرت را به دست بگیرد که تا حدودی نیز موفق بوده است .