اتومبیل

ب ام و

اتومبیل

ب ام و

سلام دوستان

ببخشید دیروز نتونستم بروز کنم سخت درگیر تحقیقم بودم . اگه خواننده ی این وبلاگ بوده باشید یا نگاهی به آرشیو بندازید حتما به مطلبی درباره ی ب ام و سری ۳ روباز بر خواهید خورد . امروز سایت ورلد کار فنس از نسل نوین این خودروی ارزشمند پرده برداشت . (نظر یادتون نره " نظر نیدن ناراحت میشم !)

از آقای ایمان هم خیلی تشکر میکنم . چشم حتما در اولین فرصت مطلبی کامل درباره ی مگان میگذارم .

در ضمن باید بگم این وبلاگ اصلی من نیست آدرس اصلی وبلاگ من (هر روز بروز میشود ):

www.cars.mihanblog.com

 

New BMW 3 Series Convertible

این خودرو از همان طرح مورد استفاده در نسل جدید سری ۳ کوپه استفاده میکند و گویا ب ام و قصد دارد تا مدل های اسپرت سری ۳ را از مدل های سدان و استیشن جدا سازد . طراحی این خودرو نیز به نظر زیباتر و عامه پسند تر از سری ۳ سدان است .

خطوط امتداد یافته در جلوی این خودرو آن را خشن تر و جذاب تر میسازد طرح زیبای جلو پنجره که با سنت های ب ام و در هم آمیخته شده این خودرو را به ستاره ی خودروهای روباز تبدیل ساخته!

این خودرو واقعا از نسل پیشین خود زیباتر است و چشم هر بیننده ای را به خود سخت معطوف میکند .

این خودروی زیبا همراه با مهندسی فوق العاده ب ام و در دو مدل ۳۲۵آی و ۳۳۵ آی عرضه میشود .

این خودروی چهار نفره از موتورهای ۳ لیتری استفاده شده در مدل زد۴ و سری ۶ بهره میبرد .

سقف این خودرو نیز از گونه جمع شونده ی برقی از نوع هارد تاپ الکترونیکی است .

در پایان نظر شما را به عکس هایی از این خودروی زیبا دعوت میکنم .

New BMW 3 Series Convertible

 

New BMW 3 Series Convertible

 

New BMW 3 Series Convertible

 

سقف روباز این خودرو که با فشار دادن تکمه ای باز میشود :

New BMW 3 Series Convertible

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد