اتومبیل

ب ام و

اتومبیل

ب ام و

بخش خودروهای ژاپنی : تویوتا کمری ۲۰۰۷

سلام دوستان امروز با مشخصات فنی و عکس هایی از تویوتا کمری ۲۰۰۷ که کم و بیش آن را در سطح تهران میبینیم . به تازگی به بازار وارد شده است . 

البته از مشخصات این خودرو در ایران اطلاعات چندانی نداریم ولی به درخواست مکرر شما دوستان در رابطه با این خودرو مطلب میگذارم.

درضمن برای رفتن به سایت مسابقه طراحی پژو این جا را کلیک کنید

طراحی خارجی : 2007 Toyota Camry CE 5-Spd MT 3/4 Front Driver Side of the Vehicle

طراحی خارجی این خودرو باید طوری میبود تا بتواند جایگزین خلفی برای مدل قبلی و بسیار پرفروش خود به خصوص در آمریکا باشد . به همین دلیل طراحی این خودرو با دقت و ظرافت خاصی صورت گرفته و حتی بدبین ترین منتقدان نیز آن را زیبا مینامند .

2007 Toyota Camry CE 5-Spd MT 3/4 Rear Passenger Side

طراحی مدل جدید این خودرو تا حدودی به مدل قبلی خود نیز شباهت دارد و چراغ های آن نیز از فرم کشیده ای برخوردارند . ضمن این که دیگر درقسمت عقب از آن طرح عجیب و غریب مرتفع کمری! خبری نیست و طرح پشت ان قابل قبول تر شده است.

در کل طراحی خارجی این خودرو را زیبا " جذاب و دوست داشتنی نامید که میتواند با استفاده از خوشنامی تویوتا در هر کجا از دنیا و به خصوص ایران به فروش مناسبی دست یابد .

البته پیش بینی من این است که این خودرو اگر با قیمتی در محدوده ی کمری قبلی عرضه شود حتما بازار فوق العاده ای خواهد داشت.

طراحی داخلی : 2007 Toyota Camry CE 5-Spd MT Center 1/3 of Dash

طراحی داخلی این خودرو واقعا زیباست حتی در مدل پایه (مدل مورد آزمایش) نیز این طرح هم چنان جذابیت و زیبایی خود را به همراه دستگاه جی پی اس زیبای خود حفظ کرده است البته وقتی بدانید که شما در برابر این خودروی زیبا در بازارهای جهانی برای مدل پایه ۱۷۵۰۰۰ دلار بپردازید این زبایی در نظراتان زیباتر نیز جلوه خواهد کرد!!!

2007 Toyota Camry CE 5-Spd MT Console with Storage Areas Open

طراحی غربالک فرمان این خودرو زیباست و با قطعات چوبی رنگ روشن روی داشبورد هماهنگی کامل دارد ضمن این که از روی فرمان میتوانید سایر وسایل را نیز کنترل کنید.

ارگونوی و داشبورد زیبای این خودرو نیز نظر هر بیننده ای را به خود جلب میکند

شاید تنها ایراد کوچکی که بر طرحی داخلی این خودرو میتوان گرفت بی روح بودن فضای آن و عدم استفاده از رنگ های گرم و جذاب است که با توجه به نوع خودرو (خانوادگی) معقول جلوه میکند.

موتور و گیربکس: 2007 Toyota Camry CE 5-Spd MT Engine Compartment

مدل مورد بررسی از نوع سی ای یا پایه بوده و از موتوری به حجم ۲۴۰۰ سی سی ۴ سیلندر دارای سرسیلندرهای دوچ میباشد  که حداکثر در دور موتور ۶۰۰۰ ۱۵۸ اسب بخار نیرو تولید میکند .

این خودرو به یک گیربکس ۵ سرعته دستی مجهز است که با توجه به قیمت خودرو طبیعی است ولی کاش سازنده این خودرو را با دنده ۶ سرعته به بازار عرضه مینمود.

پایان سخن : 2007 Toyota Camry CE 5-Spd MT Head on Front

در پایان کمری ۲۰۰۷ را باید خودرویی مطلوب و با ظاهر و داخل در خور توجه نامید که در صورت عرضه در کشور با قیمت مناسب قطعا قیب جدی تری برای نیسان ماکسیما  و هیوندای سوناتا خواهد بود که به نظر من از پس هر دوی آن ها بر می آید.

2007 Toyota Camry CE 5-Spd MT Driver Side Front Door

 

2007 Toyota Camry CE 5-Spd MT Trunk Interior/Cargo Area

 

 

 

   منتظر نظرات گرم شما دوستان هستم .

نظرات 1 + ارسال نظر
ثروتمند پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:26 ب.ظ http://monydolar.blogfa.com

سلامی گرم خدمت دوست عزیز و گرامی
اگر به فکر آینده ای روشن هستی و اگر به فکر ثروتمند شدن هستی بیا و به ما بپیوند بدون هیچ هزینه ای فقط با تلاش و کوشش شماست که خودتان را به اوج قله های ثروت می رسانی .
قدمهای ثروتمند شدن
1- خواندن دقیق مطالب وبلاگ
2- ثبت نام رایگان شما
3- تلاش و کوشش بی دریغ شما همراه با پشتیبانی و کمک و مساعدت ما تا کمتر از 6 ماه به آنچه می خواهید می رسید به شرط اینکه این تلاش مداوم و روزی حداقل 3 ساعت ادامه یابد .
بای
به امید موفقیت شما که موفقیت ما در گرو موفقیت شماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد