اتومبیل

ب ام و

اتومبیل

ب ام و

سلام دوستان

امروز بازم بروز میکنم چون دیگه با شروع مهر نمیتونم هر روز بروز کنم .

به درخواست یکی از دوستان امروز یکی از محصولات جدید پژو رو معرفی میکنم برای همین پژو ۳۰۸ رو که به تازگی در حال معرفی شدن هست رو معرفی میکنم . این خودرو جانشین پژو ۳۰۷ است.

 

پژو ۳۰۸ :

پژو پس از معرفی خودروی پژو ۳۰۷ که حتی موفق شد خودروی سال اروپا نیز بگردد و به فروش مناسبی نیز دست یابد ؛ قصد دارد تا جانشین این خودرو یعنی ۳۰۸ را به بازار معرفی کند تا شاید بتواند فروش پدر خود را تکرار کند ویا حتی از آن فراتر نیز برود .

البته طرح ظاهری این خودرو نیز همانند سایر مدل های پژو است و از همان فرم چراغ ها سود میبرد ولی تا زمان عرضه این خودرو در بازار نمیتوان اظهار نظر چندانی در رابطه با آن نمود . ولی شنیده ها حاکی از آن است این خودرو از موتورهای بنزینی تولید شده مشترک با ب ام و به حجم ۱/۴ و ۶/۱ لیتر به قدرت های ۹۰ تا ۱۸۰ اسب نیرو تولید میکند.

این خودرو از یک موتور دیزل به حجم ۲/۲ لیتر نیز بهره میبرد.

 

امیدوارم از این مطلب استفاده کرده باشید.

برای معرفی مدل های جدیدتر خودروها و افزودن به کیفیت مطالب خواهش میکنم این وبلاگ را در آی دی  یاهو مسنجر خود ؛ سند تو آل؛ کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:01 ب.ظ http://www.muchmoney2006.blogsky.com

دوست عزیزم ، سلام

ما برای خرید از اینترنت و کسب درآمد روزانه، در یک وبلاگ محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم... شانسی که شاید دیگر سراغ شمانیاید !!!!!!

سایت ایرانی که در حال حاضر بزرگترین بانک اطلاعات کتب ایران را دارا می باشد و همچنین دارای فروشگاه اینترنتی از محصولات مصرفی مورد نیاز می باشد که شما میتوانید از خریدی که انجام میدهید پورسانت کسب کنید و نیز به میزان فعالیت خود درامدی از 10 تا 50 هزار تومان در روز رو بدست آورید...
( هماهنگ با قوانین مجلس ) WWW.IRANBIN.COM

راستی اینو هم گفته باشم که نقد کردن پورسانت به وسیله واریز پول به حساب
بانکی شخصی انجام می گیرد که در هیچ سیستمی نیست ///....////....////

ضمنا ثبت نام رایگان هست ، می تونید با خیال راحت عضو شده ، وارد سیستم شوید و کارتونو شروع کنید...( همیشه و قدم به قدم ، همراه شما خواهیم بود )
MuchMoney2006.Blogsky.Com ( ایران ---- ر یا ل )

یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد