اتومبیل

ب ام و

اتومبیل

ب ام و

کادیلاک سی تی اس

سلام دوستان امروز میخواهم به بررسی بیشتر کادیلاک سی تی اس در کلاس خودروهای لوکس اسپرت بپردازم . (نظر یادتون نره).

طراحی بدنه : 2006 Cadillac CTS 3.6L 3/4 Front Driver Side of the Vehicle

طراحی این کادیلاک با توجه به رقبایش همچون لکسس و ب ام و و آلفا و... صورت گرفته البته ظاهر این خودرو پس از گذشت ۳ سال تا حدودی قدیمی به نظر میرسد ولی هنوز هم جذاب است. احتمالا اگر فیلم های هالیودی را دیده باشید آرتیست فیلم اغلب با این خودرو به مانور میپردازد . خطوط بدنه این خودرو طوری به سمت چراغ های جلو سوق داده شده اند که طرحی خشن به چراغ ها و نمای جلوی این خودرو بخشیده اند .

چراغ های راهنمای نارنجی رنگ بزرگی که بر روی سپر قرار گرفته تا حدودی به نمای جلوی این اتومبیل لطمه وارد کرده است . رینگ های آن نیز اگرچه زیباست ولی چندان چنگی به دل نمیزند.

2006 Cadillac CTS 3.6L 3/4 Rear Passenger Side

طراحی عقب این اتومبیل نیز همانند جلوی این خودرو از طرحی خشن برخوردار است . درکل چراغ های جلو و عقب این اتومبیل این خودرو از هماهنگی خوبی با یکدیگر برخوردارند . البته اتومبیل مورد آزمایش ما سفارش آمریکاست به همین دلیل از لحاظ ظاهر با انواع اروپایی خود کمی متفاوت است .

موتور و گیربکس : 2006 Cadillac CTS 3.6L Engine Compartment

برای خرید این خودرو میتوانید از دو نوع موتور ۸/۲ یا ۶/۳ لیتری را سفارش دهید که نمونه مورد نظر ما از نوع ۶/۳ لیتری است و به یک گیربکس ۵ دنده اتوماتیک مجهز است . کادیلاک با این موتور چست و چابک به نظر میرسد . این موتور توانایی تولید ۲۵۵ اسب بخار را داراست .

کیفیت سواری این اتومبیل نسبتا خوب است . کادیلاک با بهره گیری از فنرهای مغناطیسی معروف خود در ناهمواری ها بسیار خوب عمل میکند ولی همین کمک فنرها در مانورهای سنگین بلای جان کادیلاک میگردند!  و این نقطه تمایز کادیلاک از سایر رقبای اسپرتش مثل ب ام و و آلفا رومئو است .

طراحی داخلی :2006 Cadillac CTS 3.6L Center 1/3 of Dash

به بخشی میرسیم که ۳ دهه قبل کادیلاک در آن تبحر خاصی اشت و هم اکنون نیز تا حدودی دارد!

طراحی داخلی این خودرو  علی رغم لوکس بودن زیادی تیره است و تا حدودی کسل کننده به نظر میرسد ولی ازگونومی این کابین در سطح بالایی قرار دارد و صندلی ها شما را کاملا در بر میگیرند . کلیدها و تکمه ها از هماهنگی خوبی برخوردار است  ولی میشد مثل ب ام و از سیستمی استفاده میشد که تعداد کلیدها را کاهش میداد شاید اگر این اتفاق روی میداد کابین شلوغ کادیلاک تا حدودی آرام میگرفت!

پایان سخن : 2006 Cadillac CTS 3.6L Head on Front

اگرچه کادیلاک پیشرفت های بسیاری کرده و عرصه را بر رقبای اروپایی خود تنگ نموده ول هنوز تا رسیدن به قابلیت های خودروهایی مانند ب ام و و لکسس و.... فاصله دارد . در اروپا مردم هنوز کادیلاک را قبول ندارند و هنگام خرید یک خودروی اسپرت لوکس انواع اروپایی و ژاپنی را به کادیلاک ترجیه میدهند .

حال باید دید آیا کادیلاک میتواند با تعولید مدل های جدید از پس رقبا برآید ؟

نوشته شده توسط : سینا اسماعیلی

2006 Cadillac CTS 3.6L Console with Storage Areas Open2006 Cadillac CTS 3.6L Driver Side Door Controls

2006 Cadillac CTS 3.6L Driver Side Front Door

2006 Cadillac CTS 3.6L Driver Side Profile

2006 Cadillac CTS 3.6L Front Driver Seat

2006 Cadillac CTS 3.6L Full Dashboard and Windshield

2006 Cadillac CTS 3.6L Radio and Console Area

2006 Cadillac CTS 3.6L Rear Seat

2006 Cadillac CTS 3.6L Trunk Interior/Cargo Area

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد