اتومبیل

ب ام و

اتومبیل

ب ام و

راحتی, آسایش, ایمنی,.....همه و همه در لکسس سری RX

سلام دوستان از نظراتتون متشکرم امروز میخواهم اتومبیلی شاسی بلند از خودروساز ژاپنی لکسس (تلفظ آمریکایی و صحیح) را به شما معرفی کنم امیدوارم مورد پسندتان قرار بگیرد . ما را از نظراتتون بی بهره نکنید.

مدل مورد آزمایش : RX 350 AWD 2007 

اتومبیل مورد آزمایش جزو جدیدترین مدل های لکسس است و با بهره گیری از سیستم 4 چرخ متحرک در کشور آمریکا بین 34000 تا 38000 دلار قیمت دارد! یعنی اندازه یک سوزوکی گراندویتارا در ایران ! (گراندویتارا در آمریکا بین 23000 تا 25000 دلار قیمت دارد).

طراحی خارجی: 2007 Lexus RX 350 AWD 3/4 Front Driver Side of the Vehicle

این اتومبیل اگرچه از طرحی کاملا جدید در بازار برخوردار نیست ولی مدل 2007 این خودرو تا حدودی مورد بهسازی قرار گرفته " اگر یادتان باشد از زمان عرضه لکسس در سال 1992 همواره طرح ظاهری این خودرو مورد انتقاد قرار داشت لکسس هنوز هم از لحاظ طراحی جرئت و جسارت سایر طراحان اروپایی و حتی آمریکایی خود را بدست نیاورده و این اولین مسئله ای است که پس از دیدن لکسس جلب توجه میکند .  طراحان سعی داشتند تا با اضافه کردن رینگ اسپرت به این خودرو تا حدودی از سادگی این خودرو بکاهند که تا حدودی نیز موفق عمل کرده اند . 2007 Lexus RX 350 AWD 3/4 Rear Passenger Side

طراحی این اتومبیل علی رغم سادگی زیبا ودلنشین است و این چیزی است که در وهله اول از یک اتومبیل اسپرت لوکس انتظار میرود . حالت کشیدگی نوار پنجره ها به قسمت عقب حالتی تهاجمی به این قسمت از خودرو بخشیده است . البته در پس این چهره آرام خودرویی نهفته که در صورتی که پایش بیفتید روی همه را کم خواهد کرد!!

 موتور و گیربکس: 2007 Lexus RX 350 AWD Engine Compartment

این خودرو همان طور که از نامش پیداست (350) از موتوری به حجم 3500 سی سی نیرو میگیرد که میتواند در نهایت 270 اسب بخار فدرت تولید کند و چنین قدرتی برای این خودرو و با این قیمت نسبتا کافی به نظر میرسد . البته شما میتوانید مدل قوی تر این خودرو را هم سفارش دهید . موتور از کشش خوبی در دورهای بالا برخوردار است و با کمک این موتور عبور از هر نوع سربالایی آسان مینماید .

برای این خودرو یک گیربکس 5 سرعته اتوماتیک وجود دارد که اگرچه چندان چنگی به دل نمیزند ولی راضی کننده است .

 

طراحی داخلی: 2007 Lexus RX 350 AWD Full Dashboard and Windshield

خوب به بخشی میرسیم که لکسس در آن تبحر خاصی دارد و معرفی قسمت های قبلی در حقیقت مقدمه چینی برای رسیدن به این قسمت بود!

لکسس که با فلسفه لوکس بودن به وجود آمد در این مدل نیز حقا که سنگ تمام گذاشته داشبورد ساده ولی فوق العاده زیبا و با کارآیی بالا که در این اتومبیل وجود دارد رانندگی لذت بخشی را به شما خریدار خوشبخت! نوید میدهد.

سیستم راهیاب ماهواره ای که درتصویر ملاحظه میکنید 2007 Lexus RX 350 AWD Center 1/3 of Dashبه طور استاندارد بر روی این خودرو نصب میشود و به شما این جرئت را میدهد تا ناشناخته ها را بشناسید.

صندلی های این خودرو از ارگونومی خوبی برخوردارند و شما را تا مدت ها در خود نگ میدارند بدون این که ناراحت شوید و یا احساس خستگس کنید .

ایمنی این خودرو نیز که با برخورداری از 6 ایربگ و انواع و اقسام سیستم های حفاظتی و .. تضمین شده است و گرفتن 5 ستاره لکسس از یورو ان سی ای پی گواهی بر این مدعاست.

پایان سخن: 2007 Lexus RX 350 AWD Head on Front

لکسس خودرویی لوکس و زیباست و به خانواده هایی که علاوه بر زیبایی و راحتی " قدرت نیز تا حدودی مهم است و گاهی اوقات هوس شیطنت بر روی تپه ها را میکنند ! خودروی مناسبی است البته به شرطی که این شیطنت زیاد طولانی نشود زیرا لکسس ماشین صخره نوردی نیست.

قیمت این خودرو نیز در بازار آمریکا مناسب است (در حدود یک زانتیا) و به فروش بیشتر این خودرو کمک میکند . البته اگر در یکی از خیابان های بالاشهر تهران این خودرو را دیدید خیلی تعجب نکنید ! چون اخیرا عده ای با وارد کردن موقت این خودرو به کشور خود را به جرگه ی لکسس سواران و لوکس سواران ! پیوند زده اند!

با تشکر از مطالعه این مطلب .

سینا اسماعیلی.

2007 Lexus RX 350 AWD Console with Storage Areas Open

2007 Lexus RX 350 AWD Driver Side Door Controls

2007 Lexus RX 350 AWD Driver Side Profile

2007 Lexus RX 350 AWD Front Driver Seat

2007 Lexus RX 350 AWD Glove Box

2007 Lexus RX 350 AWD Rear Seat

2007 Lexus RX 350 AWD Trunk Interior/Cargo Area

نظرات 1 + ارسال نظر
behshad ( booter ) yahoo 7.5 پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:12 ب.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com


salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 7 final be khosos Boot DC Buzz Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam
behshad
bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد