اتومبیل

ب ام و

اتومبیل

ب ام و

مرسدس بنز اس ال کی ۲۸۰

سلام دوستان امروز میخواهم مرسدس بنز اس ال کی ۲۸۰ رو با سقف کروکی تست کنم . در ضمن در نظرسنجی وبلاگ شرکت کنید و نظر بدهید نظرات شما موجب بالاتر رفتن کیفیت مطالب وبلاگ میشود . در ضمن اگر به اتومبیل خاصی علاقه دارید یا دوست دارید چند اتومبیل را با هم آزمایش کنید به ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت اطلاعات و آزمایش خودروی مورد نظر شما را در وبلاگ قرار دهیم.

2006 Mercedes-Benz SLK 280 Roadster 3/4 Front Driver Side of the Vehicle

طراحی بدنه :

طراحی بدنه این خودرو  که نسل نوین آن است به زیبایی صورت گرفته به طوری که علاوه بر زیبایی با سایر محصولات مرسدس بنز نیز منطبق است . خطوط بدنه که تا علامت ستاره مرسدس کشیده شده پویایی و جسارت خاصی به این خودرو میبخشد . رینگ های این خودرو نیز از زیبایی خوبی برخوردارند . سقف کروک آن که از جنش فلز ساخته شده نسبت به سایر رقبا که از سقف های غیر فلزی استفاده میکنند مزیت بیشتری دارد . و علاوه بر این که سریعتر از سرجای خارج میشود از ایمنی بیشتری نیز بهره میبرد . این خودرو قابلیت حمل تنها دو سرنشین را دارد که این نسبت به سایر رقبا که اغلب میتوانند ۴ سرنشین را حمل کنند یک نقیصه محسوب میشود و میتواند در فروش این خودرو نیز تاثیر منفی بگذارد .2006 Mercedes-Benz SLK 280 Roadster 3/4 Rear Passenger Side

موتور و گیربکس :2006 Mercedes-Benz SLK 280 Roadster Glove Box

این خودرو از چند مدل گوناگون ۵/۳ و ۳ لیتری بهره میبرد . مدل مورد آزمایش از نوع ۳ لیتری بود و قابلیت تولید ۲۲۸ اسب بخار نیرو را داراست . البته موتورهای مرسدس از قدرت کافی نسبت به حجم موتور خود را دارا نیستند و علت آن قدیمی بودن تکنولوژِی ساخت آن است که به دهه ۹۰ برمیگردد و بنز از این لحاظ واقعا از رقیب خود ب ام و که به موتورهای روز مجهز است عقب است . 2006 Mercedes-Benz SLK 280 Roadster Engine Compartment

برای این خودرو میتوانید دو نوع گیربکس یکی ۶ سرعته دستی و دیگری ۷ دنده اتوماتیک که بر روی فرمان است و در سایر مدل های مرسدس نیز به کار رفته است سفارش دهید .

طراحی داخلی : 2006 Mercedes-Benz SLK 280 Roadster Center 1/3 of Dash

طراحی داخلی این مرسدس نیز همانند مدل های دیگر بار دیگر به لوکس بودن و تجملات روی آورده تا از قافله این خودروها عقب نماند . اگر شما خواهان یک کابین لوکس و زیبا و راحت هستید سراغ خودروی دیگری نروید !  طراحی کابین آن علاوه بر لوکس بودن مدرن نیز جلوه میکند البته شماپوشش چوب را نیز میتوانید سفارش دهید . تکمه های آن کاملا در دسترس راننده وسرنشینان قرار دارد و اعتماد به نفس کامل را به شما میدهد . کابین این خودرو با سایر ادوات آن کاملا هماهنگ است و جسارت شما را در رانندگی افزایش میدهد!

پایان سخن :2006 Mercedes-Benz SLK 280 Roadster Console with Storage Areas Open

اگر شما خواستار خودرویی زیبا به همراه امکانات رفاهی مناسب هستید و جمعیتتان هم از ۲ نفر تجاوز نمیکند و وضعیت مالی خوبی نیز دارید بنز انتخاب مناسبی است . این خودرو در ایران هم در محدوده ی قیمت ۷۵ ملیون عرضه میگردد که برای عموم مردم و حتی بیشتر ثروتمندان قابل دسترس است و حتی اگر دسترس نیز باشد به قیمت آن نمی ارزد . البته به یاد داشته باشید که بنز دیگر آن بنز سابق نیست و کیفیت آن واقعا پایین آمده بطوریکه هیوندای از آن با کیفیت تر است!

ا2006 Mercedes-Benz SLK 280 Roadster Driver Side Front Door

2006 Mercedes-Benz SLK 280 Roadster Front Wheel Close Up

2006 Mercedes-Benz SLK 280 Roadster Radio and Console Area

2006 Mercedes-Benz SLK 280 Roadster Trunk Interior/Cargo Area

2006 Mercedes-Benz SLK 280 Roadster Rear Seat

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد